torsdag 25 december 2008

God Jul!





GOD JUL!


Julafton är över på några röda, vad hände?



All denna hysteri dagarna innan. Julklapps rusning, laga mat för 100 pers, pynta granen,göra skinkan...my gooood, stressigt.

Jag själv hade privilegiet att sätta mig vid ett dukat jul-frukost-bord och vid ett dukat julbord på kvällen, underbart! Är väldigt tacksam för alla fina julklappar jag har fått, inte minst fårn min käraste en efterlängtad Ipod Nano http://www.mac.com/ , då Ipod Classic är allt för otymplig att ta med sig överallt, denna smidiga sak kommer att underlätta mitt arbete.


dax för julmaten


Juldagen, me and mum ska ut och ta en lång promenad, rättare sagt en power walk. Inte för att jag äter sjukt mycket mat under jul och där med är i behov en promenad, utan frisk luft är aldrig fel.

Önskar er alla en GOD FORTSÄTTNING! Njut av dagarna med era nära och kära...

Inga kommentarer: