måndag 19 januari 2009

High Speed!!!


Ny dag, nya möjligheter!

Dagarna bara springer i väg och helt plötsligt är det vecka
 4 avd 53 (!!) möjliga! Yes det stämmer 2009 har 53 veckor, galet va!?

Sportlife - High Speed! Finns åter igen inget utrymme att bromsa farten och slappa på soffan och zappa tv, inte för att det någonsin har vart min grej, men i bland längtar man allt. I bland funderar jag på hur det är att ha ett 'normalt' jobb, alltså jobba mellan 7-16, 8-17 och sedan bara kunna åka hem och göra vad man vill. Jag tror att jag hade diggat det i 1 vecka, sedan fått något som liknar 'överskottsenergi'. 


Nästa Fredag drar vi upp till Stockholm. Invigning för Sportlife Östermalm - alla är välkomna under fredagen den 30:de. Gå in på www.sportlife.se - klicka in på Östermalm för mer info.

För den som känner mig, i love shopping. En ny
 lampa är inhandlad som min käre Tomas har så fint satt upp i vardagsrummet - e
nligt mig, super cool! Har aldrig sett något liknand
e och jag älskar att sticka ut!

Ta en kik!





Inga kommentarer: