torsdag 12 februari 2009

Wednesday is the girls night!!!

Onsdag, full hå på jobbet med följd av en fullspäckad eftermiddag och kväll! Jobbade mellan 7-15-fick ett meddelande från Johanna och där efter var jag på väg till Sportlife Exclsuive för att köra en BODYJAM klass 17.00. En av dem skönaste klasserna jag kört på länge, det var så skön blandning på åldrarna samt jag hade två killar som deltog! GRYMT!

18.00 Sandra slänger sig i duschen, 18.40 sitter på Café Vanilj ( http://www.hotelvanilj.se/ ) och avslutar dagen med en helt underbar fika med tjejerna. Tack Malin, Tessan och Anna för en mysig avslutning på denna fullspäckade dag. För den som undrar var det ca 4 månader sedan jag hann med en fika på stan, 
it´s a looooong time! Jag njöt!
bodyjam.jpg

Kärlek till er!!!


I dag: BODPUMP 11.30 Sportlife Exclusive
13.00-17.00 Lägga koreografi till lördags klassen, Sexy Dance.
18.10 AfroPowerDance Sportlife Exclusive

En dag full av träning och dans!! I love!

Inga kommentarer: