måndag 9 mars 2009

DrEaMs...will they come true?

If you can dream it, you can do it!
- Walt Disney

Detta är ett citat, som jag oftast lever efter! Om du har någon bra idé - varför vänta? 

Som jag har skrivit om innan, dagarna springer i väg och vi är nu inne i vecka 11. Galet fort. 
Fredagens privata klass gick suveränt, det var ett gäng sjukgymnaster som firade en kollega som hade fyllt åroch klassen gick väldigt bra med tanke på omständigheterna. Om man  kör klasser utanför gymmets verksamhet, så vet man aldrig var man får. För det mesta brukar det gå bra och det 'största' problemet brukar oftast vara att dem inte har ett headset att erbjuda - vilket jag inte ser som ett problem, utan som en trevlig utmaning, där jag får jobba extra mycket med mina visuella instruktioner. 

Lördagens kvartaler gick bra, var lite tung i benen efter att ha kört, a POWERful BODYPUMP, följd av en FYSISK utmanande BODYBALANCE och avslutningsvis en BODYJAM som innehöll SJUKT jobbiga JIVE steg - som höjde min puls galet mycket! Så under vecka 10 körde jag totalt; 3 BODYJAM, 3 AFRO, 2 BODYPUMP och 1 BODYBALANCE.
= 9 klasser. 

Min fråga efter denna dag - Dreams will they come true? Jag vet att jag kan göra det, måste bara få chansen!

Söndagens aktiviteter var: ÄTA, VILA och ÄTA!!! Haha...

Ser fram i mot veckan - ska åka in till stan nu och ha ett möte med K-J, för att disskutera vår hemsidan, sedan ska jag vidare och ha ett möte med Inger -för att diskutera Sportlife Convention och vilken design vi ska ha i salarna. Kvällen avslutas med en BODYJAM.  Måste gå...

GLÖM DINA BEKYMMER - I MORGON KOMMER NYA!

Kärlek!


Inga kommentarer: