måndag 16 mars 2009

Release vecka!

4 gånger om året (d.v.s var tredje månad och under en hel vecka) undrar jag vad jag har gett mig in på. Release veckor är något av det galnaste, peppar-peppar, har jag rätt så lätt för mig att lära in koregografi, men på detta är jag världens perfektionist. 

Så det betyder, att jag aldrig någonsin skulle ställa mig uppe på en scen och leverea 90%, för att 'jag inte hann öva in mer' Never in my life! 

Samtidigt, resterande månader, trivs jag som fisken i havet. Dagen till ära ska jag försöka kombinera jobb med att ha min ipod i örat konstant, får se hur det kommer att gå.

Följande special klasser, med extar fokus på releasen kommer jag att köra under veckan:

Onsdag: BODYBALANCE 18.10 Sportlife Almedal (Team-Teach Sandra och Malin)
Torsdag: BODYPUMP 11.30 Sportlife Exclusive (Team-Teach Sandra och Pontus)
Torsdag: BODYBALANCE 17.30 Sportlife Backaplan (Team-Teach Sandra och Cecilia)

Dax att börja..om två dagar smäller det! 

Inga kommentarer: