tisdag 24 mars 2009

Sportlife Konvent

SPORTLIFE CONVENTION 2009

Lördag den 28 Mars, då smäller det! Detta är tredje året i rad som vi arrangerar Sportlife Convention, för våra instruktörer. Detta året har vi grymt bra presentatörer som kommer och besöker oss, b.la. Åsa F, Petter, Fredrik, Hanna och vår egna Sportlife stjärna Johanna Andersson. 
Dessa och många fler grymt inspirerande instruktörer från Sportlife, Kristin, Anna-Maria, Pontus, Susanna, Louis...jaa..och många många fler.

Jag själv skulle detta året få minglar runt och jobbar som värd, istället fick jag ett samtal i går från min kära kollega Inger, så här lät det;

Inger: Hello vackra! Den 28Mars är du ledig då, är du sugen på att köra en klass runt 14-tiden.
Sandra: Hmm..det datumet känner jag igen, meeen..va, konvent dagen. 
Inger: Jo men visst, S-Core 45 min med Karin, det kan du väl!?
Sandra: Nu skoja du...vad har hänt...
Inger: Lhina har fått big förhinder och kan verkligen inte köra..
Sandra: Alright..bring it on, missar världens feting RPM klass, men what a f_ck, lets go!

Så nu blir det till att öva korr. hela veckan, för att kunna göra en grym presentation!
Allt går - om man bara vill! I want!

Dagen har varit fullspäckad, vi har precis vart på Sportlife Frölunda, där konventet ska vara, för att spåna på färger och annan good rekvisita, det kommer bli grymt bra!

Ser fram i mot att träffa alla kollegor och alla andra härliga stockholmare!

Dax för en STOR kaffe, sedan öva Core, sedan Afro med alla grymt heta 45 deltagare. 
I really love them!

Ses, 
S





Inga kommentarer: