onsdag 22 april 2009

CrAzY Day

CrAzY day - så känns min dag. Kan inte riktigt sätta kläm på vad det är...tror att det är bara väldigt mycket som händer hela tiden - då kan en sådan här dag sluta CrAzY! =)

Senaste dagarna har jag känt mig lite konstig i halsen, försöker förneka det, vill absolut inte bli sjuk nu, när vi nu erbjuds hot hot hot väder! Tog en Vitamin Care till lunchen i dag, som jag varmt kan rekommendera..frisk dryck och som ger en vitamin bomb (påstår företaget iaf). Psykologiskt sätt, känns det otroligt bra iaf! Haha

I går kväll hade jag en sådan där GRYM afro klass...fullbokad + 4 reserver, alltså 49 pepz! Galet mycket och galet varm. För alla som älskar att röra på sig, älskar afrikanska rytmer, vill bli svettig och för en gång skull bara få släppa taget och bara få vara --> testa AfroPowerDance. en klass för alla människor i alla åldrar, kille eller tjej! Hör av dig om du är sugen - Jag bjuder på en gratis träning!

Nu lite eftermiddags vila, yes du hörde rätt, jag ska vila..sedan lite mellis sedan dax för en BODYPUMP klass (har fått byta bort min egna i morgon pga. utvärdering, så det får bli en liten genomkörare i dag)

GLÖM DINA BEKYMMER, I MORGON KOMMER NYA!!!

LEV!
S

Inga kommentarer: