lördag 18 april 2009

Just rock it!

Dagarna går sjukt snabbt och jag undrar i bland hur tanken var när man bestämde att ett dygn endast är 24 H! Haha, alright en liten baktanke var det säkert..för mig skulle 48 H var det bästa. Dagens samhälle - jäkta jäkta jäkta!

Hade en tjej från Lazars dansskola som ringde mig i går, som ville ha mig till skolan för att göra en möhippa med en av deras danslärare-men attans är ju redan uppbokad 9 Maj - det avr lite synd. Man kan inte säga JA till alla jobb,

Lördag - Har en möhippa klockan 13.00, ska bli roligt och träffa alla förväntas fulla tjejer. Tycker det är så kul att köra klassser utanför mina 'vanliga' klasser för medlemmarna. Delvis för att det är roligt att se nya ansikten -men också för att dem som bokar möhippa ställer HÖGA krav på en och jag har endast 1H på mig att göra ett grymt intyck, så att dem sedan kan göra reklam fö rmig. =) 

Söndag - Dansavslutning för Sportlife Junior Dance Center. Välkommen Klockan 13.30 till Sportlife Kållered.
TIME TO ROCK IT!
Sandra




Inga kommentarer: