torsdag 11 juni 2009

BODYJAM för hela slanten!

En av mina största passioner livet är (tro det eller ej, efter all jazz, house och street) att instruera BODYJAM. Jag tycker programmet växer för varje år och det blir allt populärare som grupptränings form. Som en såkallad BODYJAM 'missonär' så känner jag dock, att BODYJAM har fått en liten svacka, iaf i Göteborg. Jag tycker det ör otroligt sorgligt. BODYJAM är en sådan enkel dansklass och samtidigt som du får dance your as off så får du även svettas sjukt bra. Det betyder att du på köpet får:

1. Bra kondition
2. Ökar din flexibilitet
3. Får en större inblick i olika dansstilar
4. Får lära dig att dansa
5. Can dance your ass of!

Jag har ett mission till hösten 2009 och det är att få BODYJAM att bli en av dem populäraste dansklasserna på Sportlife (får börja där). Då jag brinner så mycket för programmet och har själv bott i LESMILLS Mekka och sett med egna ögon hur fantastisk det kan bli när 200 personer står och dance like there's  no tomorrow, så vet jag att det kan gå!!!!

Vill du vara med och sprida denna passion? Do it! 

Under veckan har jag kört 2 BODYJAM Releaser,  nr 49..här kommer lite bilder från en klass:

Team-Teach Sandra och Jennie BODYJAM @ Sportlife Almedal 


Some Streetjazz


Me teaching






This was a awesome class!


I går körde jag en BODYJAM release på Sportlife Exclusive med kärleken Åsa Eriksson, we rocked!


Kom ihåg - Sprid BODYJAM kärlen!

Inga kommentarer: