torsdag 24 september 2009

Do I have a life?

I bland ställer jag mig frågan, vad gör 'vanliga' människor på sin fritid? T.e.x. Om man jobbar mellan 07.30- ca 16.00 - vad gör man sen? Visst träna, men efter 18 - när träningen är avklarad?

I går fick jag en liten pik från en Sportlife kollega, "Men herregud, är du fortfarande här. När är du hemma? Du är ju alltid här....har du någon egen tid?" Helt ärligt jag hade inget bättre svar än, välkommen till mitt liv. Ett liv jag beundrar, älskar och är frälst i. Där i mot, en morgon som denna - är helt slut, försöker öva korr - men min hjärna och kropp skriker NEJ NEJ NEJ, då tänker jag -herregid vad sysslar jag med? Jag är ledig mellan ca 20.30-07.00 all tid där i mellan är det någon form av jobb. Välkommen till min bransch!

Å andra sidan, vet jag ju att jag tycker om det...då tänker du...varför gnäller du? Äh, jo, det är skönt att skriva av sig, samt för Dig som undrar hur det är, kan få en inblick!

Dax att rycka upp dig! Utamnaningar är grunden till utveckling!

Carpe Diem!

1 kommentar:

River sa...

Man kan säga att du har ett Sport life (den var dålig). Det är en livsstil vi valt att leva och som gör att vi kommer leva länge. Keep up the good work!