söndag 27 september 2009

Intensiva dagar!



Inför BODYBALANCE 46 Releasen...Be the Calm in the Storm!
Release vecka med intensiva arbetsdagar är inte att rekommender! Men nu är det snart över och jag längtar till nästa helg, födelsedag party och ledighet!



Torsdagen var det dax för en riktigt POWER klass. Här laddar jag med en redbull...kroppen skriker nej, sandra skriker JOOO - klassen gick sjukt bra!



Fredag, var det jobb och utbildning för hela slanten! Deltog på en HLR utb, väldigt intressant. För dig som inte är utbildad, gör det. Det tar max 2h och det är värt varenda minut! Där efter var det jobb fram till 20.30.


Lördagen var intensiv, startade vid 09.00 och var hemma efter 14.00. Där efter var jag helt utmattad, drog mig ner till gymmet för att rensa all stress. Funkade bra. Där efter drog jag och Tomas till Johannebar - jag slog på stort. Husets Special pizza! Riktigt god, Parmaskinka, Mozzarella och ruccola - är att rekommendera!

Där efter blev det film -Year One. Haha gud vad jag skrattade! Slockande 00.00.

Söndag - ska nu fylla alla barnvakter på Sportlife, med ny inspiration. Dax för Baby-Sitter Education! Wiiihooo!

Önskar dig en fin Söndag!



Inga kommentarer: