måndag 14 september 2009

What a weekend!

Super Saturday 2009!

Friday- Dinner at Vapiano, had a lovely night with friends. After that slept at Lenas place, at Strandvägen (Sales Manager at LesMills Nordic). Oh that girl is so lovely, friendly, humble, bright etc. - She is a true powerful woman!

Saturday:
BODYPUMP class with Glenn, Hanna and Katta - AWESOME!
BODYCOMBAT class with Rach and Sarah - These girls can really kick ass! Powerful!
BODYBALANCE class with Dr Dave and Miss Andersson - Magnificent!
BODYJAM class with Rach, Åsa and Sarah - Pre party!

I had a really great weekend and thanks LesMills for that!

In swedish...Något tokigt hände mig under efterfesten, någon gång vid 22.30 blev allt svart. Antagligen fick jag något i min drink och sedan dess har jag inte mått så väl. Just nu har jag fått ställa in min BODYJAM klass för att jag är helt darrig, vätskebrist, trött, hängig och allt annat där till. Sjukt tråkigt och sjukt jobbigt. Speciellt när jag inte vet vad som har hänt...


Back to sleep!

Around 850 pepz doing BODYPUMP, cool eyh?

Inga kommentarer: