måndag 26 oktober 2009

Fy för tandläkaren!

Nyss hemkommen från Tandläkarn. Jag har alrig haft problem med läkare och tandläkare, men jag har lagt märke till att ju äldre jag blir desto mer scary är det. Har du samma problem?
Tanken i dag var att fylla i en såkallad 'svart fläck' som jag har haft under flera år, det är dock inget hål (än), men för att förebygga ett eventuellt hål var jag tvungen att göra detta.
AJ -
Det första tandläkarn säger är "Vill du ha bedövning, för detta kan kännas"
Sandra: Ööö..aaa...asså...jag hade ju inte riktigt räkna med sprutor idag, är det ett sånt stort ingrepp?"
T: " Jo, men det är ju alltid skönt att ta bedövning"
Sandra: "Vad hade du gjort?"
T: " Jag tar alltid bedövning, slipper man oroa sig"
Sandra: "Jaha...hmm..okej då..aa..nee..eller jo!

Det slutar med att han tar fram sprutan och sandra säger till tandhygienisten " KAN JAG FÅ HÅLLA DIN HAND"

Hahahah..jag dör vad pinsamt! Men det kändes tryggt iaf. Så jag tackar henne för det!

Nu ska jag ladda om, BODYJAM 18.00 på Sportlife Almedal i kväll!

Ciao!

Inga kommentarer: