söndag 25 oktober 2009

Rosabandet 24 timmar!

ROSABANDET 24 TIMMAR CYKLING 2009 är nu över!

Vilken grej, vilket event, vilken folkmassa, vad mycket svett, tårar, pina/pest, mjöksyra, energi, positivitet, kärlek, engagemang, lojalitet, power, untz-untz, sömnlöshet, trötthet som omvandlas till att keep-on-going, jag säger bara WOW!

Otroligt bra jobbat och tack för all den tid ni har lagt på att skapa ett av dem grymaste eventen i Sverige! Rosabandet 24 timmar - ROCKS!

För att få känna på stämningen, tog jag mitt pick och pack 11.00 för att bege mig till Sportlife Exclusive. Jag fick iaf. uppleva den sista cykel timman och det var det värt, jag ångrar inte en sekund!

Jag är stolt över mina kollegor på Sportlife och stolt över alla människor som verkligen bryr sig!

Gör det du med, www.rosabandet24timmar.se klicka in på länken och ta en kik på vad som hände under dygnet samt kanske skänk en krona eller två.

This is a PINK day!


Inga kommentarer: