fredag 20 november 2009

Work work work

Fullt ös nästkommande 4 veckor! Varför? Jo, det är dax för dansavslutningar för alla danselever på Sportlife. Som ansvarig, är det viktigt att synas och finnas på plats, på varje anläggnings dansavslutning. Det ska bli så roligt att få se alla elever och få se hur dem har utvecklats. Just nu har jag fullt upp när det gäller att lära ut showkoreografin till danslärarna, dem ska ju också showa. Som tur är har jag tagit hjälp av en av mina danslärare, Sara, som hjälper till när jag inte kan finnas på plats - vilket jag är jätte glad för!!

Här följer schemat för dansavslutningarna:

ALMEDAL/KÅLLERED
Lördag 28 NOV, Göteborgs Konserthus 16.00
ca 100 elever

BACKAPLAN/STIGSCENTER
Lördag 5 DEC, Sportlife Stigscenter, 13.00
ca 60 elever

KUNGSBACKA
Lördag 12 DEC, Aranästeatern (2 shower) 13.00 och 15.00
ca 320 elever.

Som ni märke många elever och oj vad kul det ska bli!

Välkommen att titta in på någon av showerna för att få lite inspiration!?


Dax att gå ner och jobba! Ha en fantastisk helg!

Inga kommentarer: