tisdag 29 december 2009

Christmas holiday!


CHRISTMAS DAY/JULAFTON!

Breakfast with cute cousins...Gustav, Fanny och William
sweet Fanny...

Time to celebrate Christmas!

Vilken fantastisk jul jag har haft! Har umgås med nära och kära och jag är så tacksam för att jag har min familj och mina vänner - gud vad livet är bra! Fick en massa fina julklappar, som en blender, bakmaskin, skinnhandskar, kläder och mycket mer. Jag som trodde att ju äldre man blir, ju färre julklappar får man - men detta verkar inte gälla mig - I LIKE!

Jobbar MÅN-TIS denna vecka, sedan går jag på lite mer ledighet, kände att jag behövde det. Har vart en hektiskt höst. På Torsdag är det dax för Nyårs galej på Sportlife Exclusive, där vi även kommer att fira A-M som fyller 30 år, ska bli kul! Känns ju inte att vi snart går in i 2010....märklig känsla!

Julklapp från Inger, hemma gjord rocky road...mmm



God Fortsättning önskar jag dig!

Inga kommentarer: