torsdag 17 december 2009

Sjuk!

Blä för att vara sjuk! Har sagt till mig själv flera gånger under vintern att jag är glad för att jag har varit frisk hela tiden. Men i går åkte jag på någon form av magsjuka och attans vilket jobbigt dygn jag har haft, knappt ätit och bara sovit. Känns som att jag är på bättringsväg (läs: redan) och jag hoppas att jag blir kry inför sista arbetshelgen.

Vilken månad! Nu är alla Dansshower över för denna termin och vi laddar nu om för VT 2010! Alla shower blev riktigt bra och jag är stol över alla grymma instruktörer som jag har äran att jobba med. Du som förälder kan redan NU gå in och boka din son/dotter på en av alla våra ca 50 kurser i GBG regionen (Barn mellan 2-14 år). För mer info klicka här.

Det har vart galet mycket jobb den senaste månaden och jag ser nu fram i mot lite juledighet och resan till Gran Canaria.

(Ta en kik på det lyxiga spahotell jag ska bo på: HOTELL)

O, jag drömmer mig bort när jag tittar på bilden!


Inga kommentarer: