fredag 29 januari 2010

Nu kör vi!!!

13.30 går bilen till Stockholm Nike, känner mig (läs faktiskt) inte nervös. Jag har vart lite pirrig, men nu har det lagt sig. Jag tror att det kommer att komma en rejäl pirr-i-magen-känsla under morgondagen, när vi vid 13.00 tiden ska ses för att förbereda oss. Just nu känner jag så här Time to rock the floor and Just Do It!

Nu har jag inte längre tid att fundera på om koreografin är bra nog, om musiken passar deltagarna, om juryn/deltagarna kommer att gilla helheten, jag får på nåt sätt koppla bort det! Jag har lagt en koreografi som är rätt så basic, med basic steg och som har en känsla av Afro/House. För att kunna leverera och för att kunna slappna av, tror jag, att de är viktigt att låta det vara basic. Visst jag ska ge och visa vad jag går för, men det är lika viktigt att jag får deltagarna att förstå mig, känslan av stegen, samt att dem också kan slappna av och ge järnet. Jag vill ha en atmosfär och känsla av att JAG KAN DANSA och JAG VILL DANSA SÅ HÄR HELA NATTEN!

Mina vänner och alla andra som läser, nu är det dax och jag kommer att njuta av ögonblicket - förhoppningsvis kommer det vara under en längre period och förhoppningsvis (ni får ålla tummarna) går tävlingen riktigt bra!

Time to rock the floor and Just Do It!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Sandra!

Håller tummarna allt vad vi kan

LYCKA TILL

Kram Ann-Christine