lördag 23 januari 2010

Nya riktlinjer...

Då har jag fått nya riktlinjer från Nike - Visa oss något nytt, för att ha större chans att vinna!

Det är klart att jag vill vinna, men inte bara det, jag vill visa vad jag går för så det är klart att jag kommer att byta upplägg! Jag har nu funderat kring temat och jag kommer att presentera en Afro/House klass. Det kommer att vara enkla och fria steg, som alla kan göra och där alla har lätt att hänga med. Jag tror att jag har hittat den rätta musiken till klassen, nu är det bara till att börja KOREOGRAFERA!!!!

Det här har jag längtat efter, gud va kul det ska bli! För er som vill testa på delar av koreografin kommer jag att finslipa på min BODYJAM klass på måndag. Jag kommer alltså köra halva klassen BODYJAM och halva klassen -min egna. Kom gärna och besök mig, jag behöver ditt stöd och din feedback!


MYS LÖRDAG:

I dag blir det mys och träff med gänget. Klockan 14.00 väntar Avatar - 3D. Klockan 19.00 väntar en god middag hemma hos oss, följande meny kommer att serveras:

Förrät: Parmaskinka med melon och nybakat bröd
Huvudrätt: Rödspätta med vitvinssås och kokt potatis, med en tomat/lök sallad
Efterrätt - Exotisk lyx med vit choklad och vanilj glass.

Till detta ett gott vitt vin!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: