måndag 15 februari 2010

Amazing weekend!


Har haft en fantastisk helg, det var längesen den var så här packad med en massa aktiviteter. Jag startade helgen med en trerätters middag på Salt & Sill på fredag kvällen, jag och T tog ta farväl till en nära vän och bekant som i lördags flyttade hem till Irland. en bekant som T träffade under ett arbete nunder 2008 - en otroligt trevlig och vis man. Han är så rar, han hade tom. köpt blommor till mig =)


I lördags var det lite jobb, hade kick-off med ett gäng instruktörer som ska köra funkykidz kurser för barn och ungdomar i Kungsbacka området. Därefter var det raka vägen hem för lite shopping på stan, vi avslutade kvällen med hemmalagad pizza och OS med bästa vänner.

Vi fick sova ut till 09:30 - någon telefontrakasserader oss, det var Jeppe som tyckte att vi skulle gå upp, för inom en timma skulle vi va färdiga för en söndagspromenad. Galet tidigt!
Vi åkte ut till Fotö, en fantastisk fin Ö och oj vad härligt det va under en kort stund, när solen tittade fram. Jag och Inger vågade tom. gå ut på det frusna havet, det var all lite pirrigt i magen.....då jag har sådan respekt för vatten. På vägen hem blev det soppa till lunch i Torslanda, hem och sov siesta, ut och sprang i skogen (galet att springa snö), dusch och avslutade med en allahjärtans dag middag i Vasa med hela ligan.



Detta kallar jag en FAB weekend!









Inga kommentarer: