tisdag 16 februari 2010

LYCKO...

....MIG!
Körde min BODYJAM klass på Almedal i går och just igår var det ca 15 som dök upp, alltså en mindre skara då vi brukar vara runt 20-24 (24 är max i lilla salen). Just i går hade jag ca 3 nya, som aldrig hade testat på BODYJAM - vilket alltid är en utmaning, då jag under dem senaste veckorna har kört BODYJAM + på House delen och den kan vara lite svår att hänga med på om man aldrig har dansat innan. STOR CRED till er som var med och körde BODYJAM i går, ni var riktigt duktiga och jag fick er till att tjoa lite också - bra där!

Efter klassen kom en medlem fram ( en tjej som brukar gå på dem flesta dansklasserna) och sa

" Jag vill bara säga att du är sjukt duktig, den här klassen är höjdpunkten i veckan, du är verkligen så inspirerande"


Jag blev så chockad och GLAD, så jag saknade ord. Tack snälla du för dina komplimanger, det värmde!

Om du är sugen på att dansa är du välkommen på Afropowerdance i kväll 18:30 på Sportlife Almedal. 031-408021 för bokning.

Vi ses!

Inga kommentarer: