fredag 5 mars 2010

Yoga utbildning nr 2

Denna helg är det dax för yoga utbildning, del 2. Jag tycker det ska bli fantastisk att få träffa alla igen, ska bli roligt att få gräva sig djupt-djupt ner i yogans värld och se om det finns några fler verktyg att hämta innan jag sätter igång med min 'riktiga' utbildning. Yes, bara för att du går en utbildning betyder det inte att du är F Ä R D I G, långt där ifrån och speciellt i yogan som är så bred.

Jag är dock liiiiite nervös för det där skriftliga provet, känner mig inte så påläst som jag brukar - brukar alltid lägga hela min själ i dem utbildningar jag ger mig in på, men just denna månaden har det vart mycket jobb och del andra saker som jag har behövt prioritera, men som man säger i Yoga - ha tålamod, acceptera, landa och lev i nuet. Ja, kanske inte helt ordagrant men ungefär så, min tolkning. Haha..


Jag lever i nuet och ska inte ha ångest för HUR det kommer gå på det skriftliag testet, det har jag sagt till mig själv iaf! =)

OM SHANTI
Sandra

Inga kommentarer: