onsdag 7 april 2010

Du kan och du vågar!

Det har gått ca fyra veckor sedan jag gick klart min en månad långa yoga utbildning med FAB. Johanna Andersson. Efter en utibldning, har jag tendens till att vara tipp-topp första två veckorna och sedan tina den där härliga 'dax-att-köra-känslan'. Varje dag gör jag någon form av stretch för att hela tiden hålla mig itrim när det gäller min flexibilitet, men jag gör det även för att jag ÄLSKAR yoga, stretch och allt där till. Dem senaste veckorna har jag dock haft h-cken full och då är det lätt att säga ' jag har inte tid'.

Vet du vad, nu är det slut på 'JAG HAR INTE TID'. Detta är bara en genväg, en mental berg-och-dal-bana --> som säger att du orkar inte, kan inte, hinner inte, gör det sen, måste göra det först osv. Känner du igen alla lögner?

Jag har bestämt mig, har du?

Har du en dröm? Har du en aktivtet som du så gärna skulle vilja börja med? Funderar du på att anlita en PT? Funderar du på att köpa gymkort? Funderar du på att börja simma? Funderar du på att börja morgonpromnera?

Vad det än må vara - Ta tag i det! Njut av en förändring i ditt liv - för det är bara DU själv som kan förändra din vardag ingen annan!

Jag har bestämt mig, har du?






Inga kommentarer: