torsdag 22 april 2010

Elixir - actionsporternas filmfestival kan börja


I går besökte 'gänget' draken vid Järntorget i Göteborg för att gå på actionsporternas filmfestival. Himla trevligt. Jag är ingen direkt äventyrare som hänger i bergstoppar under sommaren, åker kanot i världens vattenfall eller cyklar nedför världens största stenras utan för mig räcker det att klättra upp 4 meter, säger till sina vänner " Hey nu räcker det, ta kort på mig så jag kan gå ner".

Haha, det är så sant. Jag är ingen äventyrare - men jag önskar. Alldeles för feg är jag, men vem vet 'någon gång händer det' och jag väntar fortfarande. Det var en trevlig kväll iaf och efter första filmakten, valde vi att åka då alla var super trötta och lite lätt uttråkade efter kanotfilmen...no more comments!








Inga kommentarer: