onsdag 7 april 2010

En underbar dag!

Måste berätta en rolig grej. Kommer ut från mataffären, bakom mig hör jag en röst :

Kille "Äh ursäkta mig jag måste bara fråga"
Jag " Öö ja visst"
Kille " Har inte du vunnit en tävling precis"
Jag " Ää jo, eller...nää..jo det stämmer, eller det beror på"
Kille " Men en instruktörs tävling -såg dig en tidning här om dagen"
Jag " Jaha, ja Fitness-Magazine - kul..haha..jo det är jag"
Kille " Ja, herregud..hur bra som helst. Du måste ju va grym"
Jag " Joo..haha..så kan man se det, eller..jaa, ää..kul - ha det bra"

Fa fasen, jag är sååååååå himla försvenskad!! Istället att vara stolt och säga AJEMÄN det är jag, Ja jag är bra osv.
Är man lite tillbakadragen och vågar knappt stå för sin prestation. Men å andra sidan, GUD VAD KUL ATT HAN KÄNNER IGEN MIG!


I dag gör jag comeback, har vart tjänstledig från min BODYBALANCE klass under ca åtta veckor...då jag har behövt ha en ledig kväll i veckan men också har satsat en del på min yoga praktisering (ja så gott som). Det ska bli så himla kul och se om det är samma deltagare eller om det är en helt ny grupp...kul kul!
Låt oss flöda tillsammans, klockan 18.20 på Sportlife Almedal.

The Battle will be over!



Inga kommentarer: