onsdag 21 april 2010

En vanlig dag?!


ÄNTLIGEN fick jag till en klipp och färg tid i går hos underbara Jenny, som är en kollega på Sportlife men också en TOPPEN instruktör!

Jag älskar att få fixa til håret, även om jag är en rätt så tråkig kund som mest säger - "ta så lite du kan", haha...
Därimot kan jag tänka mig att man som frisör tycker om att fixa med mitt hår, med tanke på hur långt och tjockt det är. I går blev håret klippt/färgat och Jenny passade på att göra lite lockar i det - såg riktig snygg ut när jag gick där i från! Tack Jenny!



Tillbaka på jobbet, kurrade magen och jag åkte iväg till Johanneberg för att köpa lite sushi!


Tänk miljonärer, dem kan ju göra precis vad dem vill. Eller ja, OM dem vill - givetvis!
Tänk om detta skulle vara en helt vanlig dag i ens liv, vet i tusan om jag skulle palla att gå hemma och bara göra det som faller en in. Nä jobba, det är nog något för mig. Därimot att bli ekonomisk oberoende lockar, men att jobba ett par dagar i veckan...får det bli, hur det än bli i framatiden.


KÖPENHAMN here we come!

Förresten,förra veckan blev jag och min underbara vän Inger fullt överraskade med våra killas surpise. Vi har fått en resa till Köpenhamn under Kristi himmelsfärd - Helt underbart ska det bli. Vi åker ONS-MÅN, så det blir en lång visit. Ska bli jätte spännande för vi får inte veta vad vi ska göra, MEN det blir shopping en dag iaf. Phhhu, det är ju det viktigaste!


Time for work!






Inga kommentarer: