tisdag 6 april 2010

Påskledighet


Åter till verkligheten, vad har du gjort under din påskledighet?
Jag själv har haft en underbar ledighet, träffat släkt, sovit ut, inspirationstränat, ätit god mat, tagit halvkroppsmassage, lång promenad i skatås och mycket där till. Ja, jag har väldigt svårt att sitta stilla under min ledighet - men denna gång bestämde jag mig för att inte träna s-iten ur mig, utan verkligen njuta av att bara vara. I lördags, påskafton, tog jag det riktigt lugnt och bestämde mig för att köra BODYCOMBAT 11.30 på Almedal...titta här vem som välkomnade mig : Påskkärringen Madde. Å så fin hon va =) Jag tycker att det är så roligt när människor vågar bjuda på sig själv. Madde du är grym!


Söndags var det en shopping dag avslutade med att besöka Agneta på hennes BODYBALANCE - riktig skön stämning och precis innan klassen började dök en av Sportlife VD, Magnus Wilelmsson, upp - å ja det är väl klart att han skulle ligga precis jämte mig. Men vi hade det så roligt - Magnus, fortsätt med BB tror det är bra för din mentala hälsa. =)

Måndag var nästan för bra för att vara sann. Började förmiddagen med att promenera runt i nordstan, därefter promenerade vi över till Sportlife Exclusive och tog varsin halvkroppsmassage. Jisses vad skönt det va. TACK ANN-SOFIE. Om jag någon gång blir rik, så kommer jag anställa dig!

Tog oss vidare till Pasta Plus och åt en god Oxfilé avslutade dagen med en lång promenad i Skatås. Denna dag bör komma oftare.





Hoppas du hade en underbar ledighet!
Ta vara på din dag!

Inga kommentarer: