fredag 23 april 2010

Underbara Torsdagar!



I LÖV mina torsdagar, inte nog med att jag OFTAST är ledig från kontorsarbete, utan för att jag kör min populära lunch BODYPUMP klass 11.30 på Sportlife Exclusive. Jag har instruerat BODYPUMP i fem år och detta är nog en av dem bästa klasserna som jag har haft. Det är sjuuuuuukt mycket män på klassen (i alla åldrar) och jag är riktigt stolt över att dem kommer till just min klass. För inte så många år sedan var gruppträning i prinicip endast för tjejer, eller njaaa..inte endast men killar var liksom för fega för att gå in i en gruppträningssal och så har det utvecklats till att ca 50% är män och 50% kvinnor går på gruppträning - iallafall min klass.

Det som glädjer mig mest, det är att delatagarna återkommer vecka efter vecka...vi är som en familj!

Det är en klass där allt finns:

- POWER
- SVETT
- TÅRAR
-GEMENSKAP
- TUNGA VIKTER
- GLÄDJE
- KÄRLEKEN TILL ATT TRÄNA OCH VILJA UTVECKLAS
- Deltagarna är med och SVARAR på mina frågor och skriker när det gör ont

Ja, så ser jag på det! Som sagt, vi är som en enda stor familj och jag älskar det!

I går blev jag otroligt överraskad. Jag har ett gäng som alltid kommer och som jag tror jobbar på samma företag, dem består av ca 5-6 personer (varav 3 dyker upp allt oftare, vad tog ni andra vägen, inga namn nämnda) =)
Dessa underbara människor kom fram efter passet och frågade om jag kunde signera min bild i fitnessmagazine, jag trodde först det var dolda kameran , men dem menade allvar. SÅ HIMLA ROLIGT!!! Kärlek till Er!

Innan detta hade jag blivit fylld med beröm från annan delatagare som besökte min klass för första gången och hon sa

' Fantastisk pass. Du liksom va så rak, tydlig och pedagogisk och jag förstod precis vad jag skulle göra. I bland när man går på BP så kan det bli så mycket prat, men det blir aldrig tydligt och oftast är det bara en massa skrik - så det här var jätte bra'

SOM sagt, gårdagen var en toppen dag och det är inte ofta man får höra sådana här fantastiska ord om en så det här gjorde verkligen min dag!


Nu är det dax att packa inför Stockholm - men om det på måndag!
Utmaning väntar!


Vi ses igen på Måndag!
Ha en FAB Weekend!



Inga kommentarer: