lördag 1 maj 2010

Funkykkidz dansavslutning del 1 på Sportlfie

Fullbokad show!!
Här repar tjejerna...

Har (äntligen) kommit hem från en helt underbar och lyckad dag!


Sportlife är bäst i hela norden och har denna termin haft 712 dansande barn och ungdomar på totalt 6 anläggningar. Det är så grymt och jag är så stolt över våra instruktörerna, dem har gjort ett fantastiskt bra jobb denna termin! All eloge till er!




I dag dansade ca 360 barn, resterande 350 barn dansar 22 Maj.


Första showen : fullbokad (500 sittplatser)


Andra showen: fullbokad (500 sittplatser)


Tredje showen: (300 sittplatser)




Hur bra är det inte?




Jag är helt slutkörd, så nu ska jag bara luta mig bak i soffan och njuta av en STOR kopp kaffe för att se om jag kan piggna till och kanske klara av en film.
Trevlig lördagkväll och 1 Maj!










Inga kommentarer: