lördag 12 juni 2010

Enjoy my blog!

Att blogga är svårt. När jag själv läser en blogg och läser om något som bloggaren har en personlig åsikt om, tänker jag alltid efter - "Jaha, och hur kommer det sig". Att tolka en text är svårt, speciellt om texten kan verka 'luddig', om bloggaren själv har en åsikt om något eller om bloggaren kanske rent av bara är neggo till något. En text kan lätt uppfattas som negativ eller provocerande, utan att det ens var meningen att det var så det skulle kännas att läsa texten.

Mitt syfte med bloggen är inte att trycka ner eller att skriva något negativt. Jag vill dela med mig av mitt liv, vad jag jobbar med, min kärlek till dans och koreografi, hur mina dagar är, vad jag tränar, när jag kör klasser, recept, tips och ideér...och allt mellan himmel och jord.

I´m just a warrior in the studio, when I teach my classes, not here!
Enjoy dance for life blog-


2 kommentarer:

soffan sa...

Oh, jag röstade som f-n på dig till Nike Top Instructor, och har just hittat din blogg. Najjs :) !

Sandra sa...

Bra där =)

Tack ska du ha för dina röster, det värmer fortfarande så här 6 månader efter.