onsdag 30 juni 2010

Måste bara stolt säga...

Det är verkligen inte ofta man som instruktör får höra en massa godis om sig själv. Men hör och häpna! I måndags stod en medlem med Robban (vår sjukgymnast och PT) för att boka in en ny tid. Själv stod jag och förberedde kameran, då jag skulle iväg på en utvärdering. Jag hör hur hon pratar så gott om en instruktör och jag tänkte " ÅÅ gud var roligt att höra.."

Robban säger, ja men säg det till henne. Kvinnan lutar sig över disken ( i med att jag stod bakom i repan) och säger, "du är den bästa instruktören som finns. Jag blev så ledsen när jag såg att det inte var du som körde afronklassen sist, att jag nästan började gråta"

Sandra har som 'vanligt' svårt att ta emot POSITIV feedback, men jag tackar och bugar och säger 'Har tagit semester från klassen och kommer garanterat komma tillbaka till hösten igen, nu får du njuta av våra andra grymma instruktörer som kommer att köra under sommaren'

Tack snälla söta för dina värmande ord, du gjorde min dag!


Inga kommentarer: