söndag 13 juni 2010

Woop woop Sunday!


Du missar väl inte veckans sista klasser innan sommarschemat:

Måndag 14Juni : BODYJAM™ 1800 Sportlife Almedal
Tisdag 15Juni: Afropowerdance© 1830 Sportlife Almedal

Afropowerdance ligger kvar på schemat under sommaren, men jag tar semester från den klassen. Du kan shaka rumpa med andra heta Sportlife instruktörer.

I dag blir det en lugn dag, känns som att det är det ända jag gör ' tar det lugnt', men det är ju så skönt att passa på. Speciellt eftersom jag vet att hösten kommer att bli galen. Fast lite saker bör ju göras, ska gå igenom BODYJAM koreografi, Lunch med brorsan och träna. I dag blir det en av mina favvo träningspass kondition och TRX! TRX är ett bra komplement och jag tycker att det faktiskt ger något och det är ju huvudsaken.


Jag brukar göra följande träning med TRX:
- Baksida axel
-Rodd
- Armhävning
-Biceps
-Triceps
-Dynamisk planka (som i bilden längst upp till höger. Vet dock inte om det heter dynamisk planka)
- Sit-ups

På Medicinboll:
-Rygglyft
-Planka i cirkel
-Baksidalår
Balansträning

Höra gärna av dig om du har några roliga övningar.

Ha en bra dag!






Inga kommentarer: