lördag 17 juli 2010

Fabulous Saturday

Först vill jag tacka alla som var med och arrangerade Sportlife festen igår, all eloge till er!!! Danscrew:et you rock!

Lördag, fullspäckad dag men ändå med fokus på harmoni och soft:ish!

Dagen i bilder:



Jag och Tomas bestämde oss för att ta en tripp till helt underbara klädesholmen, där blev det lyxlunch på bästa Salt&Sill.




Vidare till myggenäs, Tjörn för att titta till nya sommarstugan. Kunde inte låta bli att ta ett foto på mina nya grannar,
kossorna. (dock svårt att se dem på bilden) Jag är en sådan stadsmänniska så det skriker om det, tror aldrig att jag kommer att vänja mig vid landet...men med en ny villa på plats antar jag att jag får anstränga mig lite mer :-)




Väl hemma, ombyte och sedan ut på en löprunda.




Avslutar nu lördag 17 Juli med
häng på balkongen med nära och kära ååå en mycket trevlig godisskål. Yummi!


Ha en helt underbar kväll!

-live from my iPhone

Inga kommentarer: