fredag 9 juli 2010

Here we go again...

.....strand, havet, lunch i det fria, ledighet och mycket mer! Känns som min blogg endast handlar om sol och bad- men man får njuta så länge det går, för snart börjar allvaret 4 utbildningar på G. Vilket betyder en hel del utbildningsmaterial att lära sig och en hel del uppbokade helger.

Fick ett samtal från kära Anna Paringer, som inte bara är en ny lesmills kollega utan en av mina största favoriter och idoler inom fitnessbranschen. Harmoni, lugn, kunskap, erfarenhet, alltid närvarande vid samtal, pålitlig och mycket mer- så skulle jag beskriva denna kvinna. Du är fantastisk Anna! Jo, jag ska till Danmark och hålla i en BODYJAM grundutb. i augusti som jag så ser fram imot. Just nu måste jag bara säga att jag älskar livet och allt runt omkring!

Update:



Mjölkeviken - Tjörn.




Söta Isa

Nu får det nog snart bli dax för en glass...ha en fortsatt bra dag, vart du än befinner dig!

/S

Live from my iPhone

Inga kommentarer: