lördag 31 juli 2010

Landsbygd VS Båtliv 2


Här kommer lite bilder från veckan, som jag lovade i förra inlägget..


På G till Hjältön...

Kapten Jesper


Vilken ljuvlig morgon..glad Sandra, älskar sol och värme!


Kan en frukost bli så mycket bättre än så här? Värme, sol, vatten...semester...

Bill och Bull är ute och fiskar...blev dock ingen fisk



LANDET!

Finn ett fel...?... =)
Haha, dessa kossor är våra grannar! Sommarstugan i bakgrunden..


Så är du en 'landet-människa' eller en 'båt-människa'???
Jag är helt klart en stadstjej, men uppskattar äventyr som dessa...har märkt att det är bra för själen! Testa du med!

Dax att gå ut och mata kossorna/
S



2 kommentarer:

soffan sa...

Jag är uppvuxen på landet men trivs egentligen allra bäst i storstäder. ( ÄLSKADE att bo i London!) Har iofs aldrig spenderat så mycket tid på öppna havet, så vem vet, jag hade kanske trivts som fisken i vattnet på sjön så att säga ;) .

Sandra sa...

Ja precis, jag föredrar nu (faktiskt) landet. Rinnande vatten, dusch och riktigt toa! Haha =)