måndag 19 juli 2010

Rastlös själ


Börjar bli smått stressad av min rastlösa själ, har nu haft semester i två veckor och går redan i tankarna om nästa semestern. Jag behöver alltid något att se fram imot, oftast en resa. Denna sommar bli det ingen resa, utan istället blev det en ny Volvo V70 - vilket var behövligt, eller nja...jo, det finns ju billigare bilar, men i dagens samhälle (tvåtusentio) så ska ju allt vara nytt, trendigt och fräscht, grupptryck eller inte, i don´t know. Volvo V70 blev det iaf. Nu tänker säkert en hel del av er, Volvo V70 - är det en sådan trendig bil, haha...kalla mig för pensionär. =)


Rastlös själ som jag är, har ju ha nu bokat resa i oktober till Turkiet. 5 Oktober (Läs: Sandras födelsedag) åker jag till Alanya - Turkiet. Riktigt gott. Med tanke på att jag har två galna månader framför mig (AUG+SEP), så är det riktigt skönt att veta att det kommer en belöning = resa!





Nu blir det IKEA!

Inga kommentarer: