torsdag 1 juli 2010

Semester

Semester, semester, semester! Jaha, så vad gör jag nu? Italien kanske? Spanien kanske? Thailand kanske? Hmm...vet inte alls vad jag ska göra på min semester. Har du några planer som du vill dela med dig av?

Det är helt galet, jag kommer inte ens att köra några klasser under dessa 4 veckor, det har nog aldrig hänt tidigare. Nästan så jag blir lite stolt över mig själv, att jag äntligen ger mig fri tid att göra precis vad jag vill. Jiiihooo! Självklart kommer det att bli en del träning. Älskar att vara ledig och gå på en massa inspirationsklasser. Det kommer bli en hel del BODYCOMBAT©, YOGA, TRX och löpning.

Jag måste spinna vidare på min kära vän och kollegas inlägg igår (läs här). Vad är det med alla människor som bli galna på dieter och gärna precis 4 veckor innan semestern. Jag ska inte säga så mycket själv, jag är väldigt medveten av vad jag äter och hur mycket jag äter. Jag tycker inte att jag behöver ösa på med pasta och jag äter helst inte mängder med bröd och socker. Men å andra sidan unnar jag mig saker, MEN, med MÅTTA! Du kan äta allt, enligt mig, men med måtta. Lev i nuet, lev nu och njut!

Ha en underbar dag och ta hand om dig!
/S






Inga kommentarer: