måndag 26 juli 2010

Vad hände


Med tiden? Tre veckors semester har bara rusat i väg och jag inser nu att det endast är en vecka kvar, tills hösten drar igång. Eller höst och höst, det bästa av allt när jag jobbar 50% (på Sportlife) är att jag har 50% ledigt..eller nja, inte ledigt utan jag kan disponera min tid hur jag vill, vilket betyder att jag kan jobba på kvällar och vara ledig på dagen - för att ex. sola och bada. That´s life!

Fast som det ser ut nu kommer jag att behöva jobba 120% under AUGUSTI/SEPTEMBER månad, hektiska dagar väntar. DOCK, hur roliga månader som helst. Älskar mitt jobb! Det finns en viss charm i att under vissa månader dra sig tillbaka lite och under vissa månader jobba sjukt hysteriskt. För att inte slita ut sig allt för mycket, är det otroligt viktigt att planera in lite egen tid och en framförallt en extra semestervecka lite här och där. (om det funkar). Just denna höst funkar det helt perfekt så 5 OKTOBER åker jag till Turkiet i en vecka - för att slappa och bara njuta av att få umgås med min familj.

Klara...färdiga...GÅ!

- BODYJAM® grundutbildning i Danmark 6-8 AUG
-BLISS DAY i Malmö 20 AUG
- BLISS DANCE grundutbildning i Malmö 21-22 AUG
- Funkykidz Workshop i Ö-Vik 28 AUG
- BLISS DAY i Ö-vik 29 AUG
- Super Saturday i Stockholm 3-5 SEP
-BODYJAM® grundutbildning i Göteborg 17-19 SEP
- Inspirationsdag i Afro i Göteborg 25 SEP




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Måste bara lämna ett mess här och berätta att du är den bästa instruktör jag haft på BP. Har inte haft dig i andra klasser. Tränar tyvärr inte längre på Almedal utan på annat Sportlife. Du är grymt inspirerande under passen samtidigt som du instruerar väldigt bra om teknik etc. Ha en härlig dag!

Sandra sa...

Åå söta snälla rara! Tack för dina vänliga ord. Kör fast BP på Sportlife Exclusive Torsdagar 11.30 - du är mer än välkommen =)

Klassen startar igen vecka 33.

Varma hälsningar
S