torsdag 26 augusti 2010

Hösten ?


Vad ska du göra i höst? Har du bestämt dig vad du ska pyssla med?
Just nu har dem flesta dansskolor och gym en hel del prova på pass, vilket du självklart ska ta vara på. Låt dig inspireras och kanske t.o.m. våga testa något nytt.

Själv ska jag till Balettakademin på Tisdag för att delta på en Balett klass. Har inte dansat balett sedan 2007 - när jag bodde i Nya Zeeland och plugga på Bachelor Of Dance - ser verkligen fram i mot det och är SKIT nervös.

Gör det du med, dem erbjuder en hel drös med pass, samt det är gratis!




2 kommentarer:

soffan sa...

Haha, ja jag gör också sporadiska inhopp på min mammas balettlektioner hyfsat sällan. Man känner sig klart smidig som en panter när man kommer och balettar en gång om året ;). Men det är kul ändå, och jag blir alltid lite nostalgisk efteråt... :)

Sandra sa...

Visst blir man!! Haha..ska bli riktigt kul och jag är tom. lite nervös. haha =)