söndag 1 augusti 2010

I morgon?

Så här gött har jag haft det i 4 (!!!!!!!) hela veckor, dax att rycka upp sig!

Jag har alltså ett par timmar kvar på min semester, närmare bestämt 6h 45 minuter. Har haft en helt underbar semester, som har spenderats relativt spontant. Vi har helt enkelt gjort det som har fallit oss in, för dagen. Kräftis på Tjörn, båtsemester, mysmiddagar med goa vänner, en del övernattningar i sommarstugan, besök av Mattias från Stockholm, besökt en hel del lyxiga och goa restauranger och mycket mer! En lugn och harmonisk semester. Å vet du vad, jag har inte öppnat upp min sportlife-jobb-mail en enda gång. Vad säger du om det? Givetvis min egna mail, med tanke på att det kan dyka upp jobb, men inte annars. Hur fantastiskt är inte det!? Första sommaren ever...

NU ser jag fram imot veckans klass:
BODYJAM® 1715 på Sportlife Almedal, ska bli så kul att komma tillbaka. Mitt ordinarie schema kommer jag igång med först vecka 36. Saknar alla mina klasser och alla goa delatagare så himla mycket, jag vet också att semester är behövligt! Den som väntar på något gott...

Just nu känns det mer konstigt att gå in i sina dagliga rutiner, ska försöka hålla kvar den här goa spontaniteten som jag alltid, på något konstigt sätt, får under semester - du vet, göra det som faller en in.

Dax att ladda för en löprunda!
Enjoy your evening!


Inga kommentarer: