söndag 19 september 2010

BODYJAM

Les Mills har fått tillökning, 9 nya BODYJAM instruktörer är nu redo att rocka!

- halleluja moments
- skratt
- glädje
- dans dans dans dans
- svett
- tårar
- mental/fysisk trötthet

Oj det är mycket som har hänt i helgen! Jag vill ger er ALLA en stor kram för er ödmjukhet och för att ni har kämpat så bra! TACK för i helgen jammers! Ni kommer rocka!



Yay! Redo för att rocka dag 3! Dimitra och Ulrika.




Järngänget från Falköping (Jill, Sanna och Elina). Lisa från world class Stockholm och Sofie från Dalarna eller var det Norrland :-) SOFIE du kommer alltid vara norrland för mig! Sorry :-)



Här dansar vi loss framför spegeln.




Vilka damer! När jag kommer in i salen fick jag syn på denna mega lapp! Kärlek!


Nu ska jag åka och rösta därefter mysa med Kasper!

Live from my iPhone

Inga kommentarer: