torsdag 16 september 2010

Grymme vecka!


Vill bara slänga in en TUMMEN UPP till alla mina underbara deltagare från veckans klasser. Ni förstår inte hur mycket I LÖV JO och hur mycket ni betyder för mig. Måndagens BODYJAM® klass rockade fett - längesen jag var så svettig efter en dansklass. Tisdagens Afropowerdance® hade ett sådant skönt flow och dagens BODYPUMP® klass - halleluja...ni var ju hel tokiga hela bunten. Så mycket energi och så tunga vikter.

BRA JOBBAT!!!

Vi ses nästa vecka igen, hoppas jag!

-Over and out-

3 kommentarer:

Anonym sa...

din text på din blogg är oläsbar...bara en massa konstiga tecken och en stor tumme?!

Sandra sa...

OJDÅ. Är ju inget dataproffs och tänker nu så här ' hur kommer detta sig?' jag kan se den från tre olika datorer. Något bra tips?

/S

Anonym sa...

kan du ha ändrat i inställningarna? ser ut som att ditt typsnitt är iställd på MT extra eller något annat symbolaktigt istället för arial/times new roman.