måndag 25 oktober 2010

in LOVE




Började morgonen med Holistic REDS, från
Holistic. Jag har bestämt mig för att hålla mig frisk hela vintern nu. Satans va tungt det är att komma tillbaka efter att att legat sjuk i nästan en veckas tid.


Halvdag på Sportlife och därefter hem för att plugga korr, göra i färdigt musiken till klassen, maila, fixa och dona och mycket mer.
Lite nervig i dag, med tanke på att det är första gången jag får instruera min egna klass: Afro House Xplosion. Phhuujj...





Väl nere på Sportlife Exclusive möttes jag av denna vackra syn. PC Jenny har fixat till personalrummet och WOW riktigt snyggt. Sånna kuddar vill jag med ha!











Lite freestyle dans i stora salen i ca 30 min, för att komma in i houseflödet och OJ OJ OJ...halleluja vilka klasser jag har haft i dag. Sist jag körde en freestyle klass var i våras när jag körde min MJ - MTV Dance och jag har glömt hur fantastisk det är. Tänk dig själv, att få skapa sin egna koreografi samt skapa sin egna musik mix och att sedan deltagarna kommer fram och ger en massa komplimanger för att dem älskade klassen är ju pricken över i:et.
I´m in L O VE!!!

Först upp Sportlife Exclusive. - Hade äran att få besök av 2 underbara instruktörer på Sportlife, vackra Cornelia och Sandra. Thanks girl.

Väl nere på Almedal, fick jag syn på lovely Jessica, afro och yoga instruktör på Sportlife - som även hon skulle dansa loss på min klass.

Inte tal på alla UNDERBARA stammisar som alltid dansar med mig, varje måndag - I LOVE YOU!
Helt fylld av lycka och glädje!




Åter till Svenska Hollywood fruar! Eller? Öö..jaa..lite nörd är jag.

Ciao/S

4 kommentarer:

Sara sa...

Hej,
hamnade på din blogg när jag sökte på passen på sportlife. Eftersom det inte finns någon beskrivning på hemsidan undrar jag lite snabbt, är Afro House Xplosion ungefär samma som afro power dance, eller är det någon skillnad där? :)

Sandra sa...

Hej Sara!

Afro House Xplosion är en såkallad evenklass på Sportlife, denna termin. D.v.s. att vi jag kör den endast under tre veckor. Jag kör sista klassen på Sportlife Almedal i dag (Mån 8/11) kl 18.00. Du är mer än välkommen som min gäst, maila mig isåfall på sandra@sandraborjesson.se.

Jag brukar förklara klassen som:

En dansklass med hög puls, sköna afrorytmer och en gungande housekänsla. För dig som älskar afro, vill smaka på house och sugen på något nytt! Gör dig beredd på ett svettigt pass. Rhytm is a dancer!

Sandra sa...

OBS! På klassen kör vi med skor på. Afro Power Dance är utan skor. =)

Linda sa...

Jag är helt KÄR i den där Nike tröjan du har på dig! Vart har du köpt den, kan man söka på internet efter nåt??? Är de tjej eller kill tröja... just love it! Tacksam för svar! (skriv gärna svaret i min blogg)

Linda.