fredag 15 oktober 2010

Eventklass



MISSA INTE!


AFRO HOUSE EXPLOSION
EVENTKLASS PÅ SPORTLIFE EXCLUSIVE V.42-43
MÅNDAGAR 16.30-17.30

Nu kör jag igång med höstens eventklass, Afro House Explosion. Jag har ser så i fram emot att börja köra min egna koroegraferade klass, det blir ett par eventklasser per termin, vilket är riktigt kul. Förra terminen körde jag min MJ MTV Dance, en klass där deltagarna fick dansa till Michael Jackson i en hel timma, samt lära sig korren till Beat it, en uppskattat och välbesökt klass. Klassen kommer jag köra både på The Convention (6 Nov i GBG) och Best of The Best (13-14 Nov i Sthlm).


Vill du boka dig på klassen kan du göra det till mig (sandra@sandraborjesson.se) här eller ringa Sportlife Exclusive 031-7112425.

Vi ses i danssalen!

FOTO: DANIEL OHLSON
lånad av fitness-magazine.com

Inga kommentarer: