lördag 2 oktober 2010

R O S A

Helgen är så rosa!!!! Är det inte fantastiskt! I morgon startar Rosa bandet 24 timmar cykling och jag ve att det kommer att bli en grym natt. Själv kommer jag svänga förbi en sväng i morgon för att ta en fika. På söndag står jag och promotar Sportlife barn och ungdomskoncept. SJÄLVKLART stannar jag kvar och kör BODYCOMBAT med Pernilla 12.00 - samt sponsrar med 100kr. Gör det du med! Gå på en klass, kom in och ta en fika - ja eller kom förbi och bidra med en peng. Alla pengar går oavkortat till bröstcancerfonden. Vi ses där!!

Har precis haft en strålande kväll. Kräftfrossa och en massa mörk choklad. MMMmm! När väl filmen sattes i gång, 2130 tog det 10 min sedan var jag mindre social, haha...JA jag somnade och vaknade perfekt till filmens slut två timmar efter. Snacka om tant! Mitt argument va - ååå vad jag har haft många klasser denna vecka, kört 7 klasser på 5 dagar, vilket är normalt för vissa av oss. Men men sånt i livet, tar nya tag inför i morgon kväll, förhoppningsvis klarar jag se en hel film :-)







Varför välja?

Natti/ S

- Live from my iPhone

Inga kommentarer: