onsdag 13 oktober 2010

Semester

Tillbaka efter en fantastisk vecka i värmen. En solsemester så här i början av oktober månad är fy tusan så bra! Det ska jag allt göra om igen, om det funkar med jobb och annat. Jag har verkligen njutit och fråga mig inte vad jag har gjort - för jag har inte mer än tre saker att säga: badat, solat och ätit. Mumma! Lite bilder...

Ljuvlig restaurang som vi besökte ett par gånger...vilka lammrätter..


Palm Beach


Bror och far



Tro det eller ej, men en kväll fick det bli långbyxor..

Me and bror. Med den omtalade 'ryss-frissan', klippning nästa för brorsan!



Måste bara visa...frissan nu fixad. =)



Love och Bror dansar...här är det tydligen är höftrullning på g. Stela som tusan..


Undra vad dem ser?



Vart ska jag åka här näst, några tips?

Inga kommentarer: