fredag 29 oktober 2010

Spontan

....inhopp på Sportlife Kållered. Sjuk instruktör och fullbokad Zumba Fitness klass (Läs: runt 70 pers!) Kom in i salen, medlemmarna ploppade upp här och där, tänkte - hur många får dem in i den här salen. Ja galet mycket folk. Typ 5% av dem som
var med i dag hade testat på BODYJAM. Så till en början var dem flesta rätt så spända men ju längre in i klassen slappande dem av och jag åker från Sportlife Kållered, stolt, glad och lycklig.

Fäller nästan en tår när jag går ut i från klubben- varför tänker du? Receptionspersonalen kommer
ut med en flaska gott rött vin- till mig, bara för att jag ställd upp och körde klassen. Hur fantastiska är inte dem då!? Herregud tjejer TUSEN TACK!





Dusch, middag och ett glas rött :)
TACK Kållered för att ni gjorde min fredag!

Inga kommentarer: