söndag 17 oktober 2010

Vad hände?


En rejäl förkylning han anlänt till min kropp och just nu protesterar min kropp till tusen! Jag undrar vad som hände? Mådde lite halvkasst i fredags, fick hoppa träningen och däckade vid 11-tiden. I går, mådde jag bättre - men hoppade även då träningen, för att bli fullt frisk till i dag, söndag. Vaknade i morse och det kändes som att min själ hade lämnat min kropp, huvudet höll på och explodera och näsan var bombfylld med jag vet inte vad. Vad hände? Ändå har jag proppat i mig en massa c-vitamin, kan jang, antioxidanter i form av blåbär och mörkchoklad, ett par tiotals tekoppar, 1 grams panodil, vitlök och chili men inget verkar hjälpa.
Svaret är väl : V I L A. Urk vad jag hatar ordet vila, finns inte i min värld.
Mina vänner, som det ser ut i dagsläget kommer min klass i morgon, Afro House Xplosion, att bytas ut till något annat roligt pass. Vem som kör och vad det blir för klass återstå att se. Letar just nu vik. till tusen.
Om inte annat, så ses vi nästa måndag - laddad som bara den! Musik och korr är lagd och det kan inte bli annat är succé!
Återgår till soffläge.
/S


Inga kommentarer: