lördag 13 november 2010

Best of the best 3

Åter hemma på hotellet ef en låååång dag. Har haft en helt grym dag och njuter för fullt. Avslutade kvällen med lite sushi mingel hos Mats (VD Fitness-Magazine) med familj. TACK för trevlig kväll, trevligt sällskap och god sushi!

Klassen i dag gick så bra och deltagarna var helt galna, minst sagt. Jag Ä L S K A R när deltagarna vågar bjuda på sig själva - det blir mer ös då.
Jag fick återigen mycket beröm för klassen och jag är så tacksam för alla era söta ord. Det är ju igentligen JAG som ska tacka er som kommer på min klass :)




Piff och Puff rockade fett!




Yesmin ( hoppas jag stavar namnet rätt) från Island showade med sin bakgrundsdansare... BOLLYWOOD - ny danstrenden tro?




Piff, Puff och björnen showar!





Solsidan- HA! Bästa fredagsprogrammet ever!




På väg till Mats... Ja visst på tunnelbanan i stockholm bjuder dem på trubadur. Jiiiihaaa!


Dags för min skönhetssömn. Snart kickar Best of the best dag 2 igång!

Inga kommentarer: