söndag 7 november 2010

The Convention

Nöjd, glad, fylld med energi, tacksam, inspirerad och mycket mer...är en del ord som förklarar gårdagen!
The Convention rockade och TACK Malin, Nils och Fatou som gjorde denna dag till en minnesvärd en. Jag har redan bokat in 2011 - hörde att datumet redan är bokat.

Helt lovely att träffa, Fornander, Eriksson, Oscar, Annika och hennes man, Fredrik, Familjen Hobro, Kristin, Monica, Johanna och många många fler....

Dessvärre glömde jag helt och hållet av att fota med med min egna kamera, hade fullt upp med annat. Så jag tog mig äran att låna ett par från goda vänner.



Här på scen, Afro House Xplosion. En klass som hade ett riktigt härligt gung, bra flyt och jesus vad svettigt det blev. TACK alla som var med och förgyllde min dag och TACK alla söta som gav mig så många komplimanger, jag blev helt tårögd. Måste också säga tack till alla goa Sportlifare som var på plats och dansade loss med mig..riktigt nice! (Bild lånad av bästa Sara från Sportlife.)







Härligt att så många ville vara med på just min klass, love love love!
Härliga Emil, från Sportlife satt och kikade på klassen och tog den här fantastiska bilden. Vilken stämning det var i Studio 1!






Självklart var Eriksson framme med sin kamera. Här med alltid så vackra Åsa.F precis innan klassen.










Ja, en helt fantastisk dag med helt fantastiska människor!
Jag hoppas att jag få tag på lite mer bilder från dagen, från de andra klasserna...så ha tålamod. Nästa helg väntar Best Of The Best i Stockholm, som jag ser mycket fram emot!

Nu blir häng i sommarstugan på Tjörn, promenad i det vackra vädret och sedan hemmagjord köttfärssoppa..mumma vilken söndag!




4 kommentarer:

mojo sa...

Vilken härlig klass, Sandra!
Kram
Mo

Sandra sa...

BÄSTA Monika!!!
TACK för dina fina ord! Hörde att dina klasser rockade, som vanligt! =)
KRAM!

Mary sa...

Söta Sandra! Hur kul (och svettigt) som helst :)
kramar

Sandra sa...

TACK Maria!!! Det var en ära att få ha med er underbara Sportlifare under passet :)

Kram kram